I´M GOING HOME, BACK TO THE PLACE WHERE I BELONG!

Jag har packat mina väskor, jag sover i min säng för sista gången, jag är lycklig som fan, jag är redo att påbörja min resa hem nu!
.
Jag har funnit vänner från Sydafrika, Tyskland, Frankrike, Ukraina, USA, Spanien, Norge och Sverige. Ikväll har jag sagt på återseende till alla dessa vackra själar!
.
Om tre dygn står jag öga mot öga med de allra bästa. I´m in Miami bitch! ;)
.
Om två veckor är jag på svensk mark. Förhoppningsvis solbränd och utan tvekan jävligt lycklig. Pälsepojkarna ska få mej att tina upp i vinterkylan! Alla andra härliga och underbara varelser ska förgylla min vardag.

Kommentarer
Postat av: jojo

Vi längtar efter dej å kan inte vänta tills vi får se ditt söta fejs igen;)

2011-01-04 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0