JAG ÄLSKAR SAN FRANSISCO!

I San Fransisco har de världens största Chinatown. (Red anm, utanför Kina)
.
Sjölejon verkar inte lida av klaustrofobi eller bacillskräck!
.
Vi hyrde cyklar och cyklade över Golden Gate-bron.
.
Jag övergav mitt resesällskap för ett tag och utforskade lite på egen hand. Jag cyklade mycket uppför för att komma till denna plats, men det var det värt. Vilken utsikt!
.
Jag begav mej ut på en shoppingtur. Ett par byxor rikare. Yeah! :D Sen mötte jag upp för middag vid Fishermans Wharf. Mmm, skaldjur är gott!!!
.
Imorgon ska vi till Alcatraz! Det var tydligen omöjligt att rymma från det fängelset. Lär ju inte vara lättare nu, men jag hoppas jag ska slippa bli kvar.
.
San Fransisco är en stad jag skulle vilja bo i. Den verkar ha allt som jag söker!

Kommentarer
Postat av: Denice

Du menar att du inte har klaustrofobi eller bacillskräck? ;)

Plus att det faktiskt är tre (eller fyra, kommer ej ihåg) fångar som rymde - men som aldrig hittades igen... SCARYYY

2010-09-21 @ 07:23:45
URL: http://dsdream.blogg.se/
Postat av: JOSY

Är jag ett sjölejon i dina ögon nu också!? ;) Att lyckas rymma och drunkna på vägen räknas inte :D

2010-09-21 @ 08:29:14
URL: http://josyjosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0