HÖGA BERG OCH DJUPA DALAR.

Space Needles restaurang fick sig ett besök i onsdags. Värt varenda slant! Man snurrar runt så man får en vy av hela Seattle medans man äter sin mat.
.
Downtown Seattle.
.
Trollunge högt upp i luften.
.
Idag torsdag lämnade vi regniga Seattle för soliga Kalifornien.
.
Jag körde de första sex och sista tre timmarna. Däremellan fick päronen turas om. Sammanlagt tog det oss 16 timmar med några stopp att komma till Sacramento där vi spenderar natten. Imorgon åker vi vidare till Los Angeles.
.
Oregon var vackrare än jag trodde! Höga berg och djupa dalar blandat med mkt träd. Så sammanfattar jag den staten.
.
I Kalifornien blev det in-n-out burger. Ni som sagt att det är bra hade så rätt!
.
Jag är så fruktansvärt trött, men finner ingen ro till att sova. Jag borde sova så att jag är pigg imorgon. En trött Josy är ingen bra Josy. Borde inte mina föräldrar veta det? Istället för att låta mej vara när jag blir irriterad börjar de argumentera och prata om mitt beteende. Åååh, vad det stjälper istället för hjälper. :D Natti!
.

Kommentarer
Postat av: Annette

hmm, känner igen dem där tossingarna som sticker fram från passagerarsätet;)

2010-09-23 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0