"THREE MONTHS LEFT"

Månad ett - fyra gick så otroligt fort. Jag hade så mycket nya intryck och allt var så kul för att det var nytt.
.
Månad fem - åtta var en transportsträcka. Jag behövde ha grejer för mej hela tiden så att jag inte blev uttråkad.
.
Månad nio - tolv är när den riktiga nedräkningen börjar. "Three months left" hör jag mej själv säga rätt ofta just nu. Jag gör det med glädje men jag vill inte hem NU, jag vill hem i Januari.
.
Jag har levt i en berg- och dalbana ända sedan jag kom hit. Ena dagen är allt tipptopp medans nästa dag kan allt det vara som bortblåst och man är fruktansvärt trött på allt. Nu har det äntligen planats ut och tacka fan för det. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0