STANNA KVAR ELLER FLYGA HEMÅT!?

Jag håller just nu på att packa. Nej, det är inte jag som ska åka hem. Det är däremot mkt av mina kläder och skor som lämnar Amerikatt för denna gången.
.
Jag vill helst av allt ha allt kvar här, men det är bara till att bita i det sura äpplet och ha ett mindre utbud vad gäller kläder och skor den närmsta tiden.
.
Det inbjuder dock till mer shopping. :D Vad sägs om dessa nyinköpta? Jag valde att inte köpa dom en dag, nästa dag var de försvunna både i butik och på nätet. Men i Portland stod de där och tittade på mej och jag blev så glad! 14 cm klackar är lagom! Hihi.
.
Jag älskar Stella McCartneys kläder. Jag kollar ofta in hennes kollektion för adidas men känner att det svider så i plånboken. Snacka om ytterligare lycka när jag i Portland fann en stella-hoodie för ynka 22 dollar. Den hade kostat 120 dollar. 700 kronors rabatt - Ja tack!!!

Kommentarer
Postat av: kabella

kaxiga!!

2010-09-27 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0