SF KÄNNS SOM KÄRLEK.

Highway 1 var en upplevelse. Rekommenderas starkt om man ska ta bilen från LA till SF.

.
Jag är i SF nu och jag har en känsla inom mej som känns som kärlek. Det innebär att det kommer bli jobbigt att lämna staden. Oavsett vilket ska jag njuta av att jag är här!!
.
SF är backe upp och backe ner. Det passar mej perfekt. Vet inte om de äldre själarna är lika nöjda men enligt mej ska man inte sitta still när man är på storstadssemester så det är bara till att traska på! Hehe.

Kommentarer
Postat av: johanna

aldre sjalarna haha.. ibland hor jag verkligen dej saga dt du skriver , dt ar sa roligt!! bilderna ar helt underbara! ha dt fortsatt fint! hors puss

2010-09-20 @ 16:15:44
URL: http://lifeisabtch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0