NU ÄR DOM HÄR!!!

Mami, jag och papi framför Seattles skyline.
.
Ljugarbänk?
.
Idag har jag visat mina föräldrar downtown Seattle. Vem älskar inte Public place market?
.
Fiskar som kastas lite hej vilt.
.
Första starbucks.
.
Jag skänker gärna pengar till hemlösa om de har katter jag kan leka med. Jag gav ägaren en dollar och sen satte jag mej och klappade katterna en stund. Förena nytta med nöje!? :D
.
Lunch på Cheescake factory. Konstigt nog var vi inte så hungriga på kvällen så blev "bara" en glass på Coldstone.
.
Tvättbjörnarna är rätt skygga. Dock inte den här. :(

Kommentarer
Postat av: Denice

ligger den racoonen i sängen nu eller? ;D

2010-09-14 @ 07:34:09
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0