JAG OCH MIN PÄRLA.

Papi tycker att jag är bra på att hitta överallt. Jag har bott här i över åtta månader och jag och min pärla har kört otaliga mil så det förklarar ju min kännedom om staden.
.
Idag blev det sushi på räls till lunch.
.
Bussarna ser ut precis som i Forrest Gump; en favoritfilm som jag sett minst 50 gånger.
.
Mami och papi har fattat grejen med Starbucks. Till skillnad från sin dotter (ME) så kanske de har blivit lite beroende.
.
Som kvällsnöje blev det en baseballmatch. Riktigt kul och bra match. Till det serverades pommes, pizza och öl. Så som det ska vara! :D
.
Imorgon är sista dagen innan semester. Jag har inte haft en enda semesterdag på åtta månader. Känns som jag är värd det. Sunny Cali på torsdag morgon. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0