I LOVE YOUR SHOES!

Det är helt sjukt när det gäller mina skor. Folk stannar mej lite överallt för att säga hur fina de är. Idag till exempel; en tjej vevar ner rutan på en parkering och ropar ut "I love your shoes!" HAHA, jag och Denice tittade på varann och skrattade väldigt mkt! Minst 25 pers nu ju.
.
Vi åker om några timmar och jag ska sova, packa och kolla på en massa tv-program. Jag tror jag behöver en Ipad så jag kan kolla på tv med den och pyssla med annat på denna datorn :D
.
Bilder från dagens besök uppe i Space needle kommer så småningom. Nu, packi och natti!

Kommentarer
Postat av: Denice

det är ju det enda vi saknar i vårt förhållande haha

2010-09-16 @ 07:14:18
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0