FRIZOON!

Mitt rum är min frizoon. Det är där jag kopplar av och stänger in mej när jag behöver. Men just nu är det inte bara mitt rum utan också Denices. Hon håller på att byta familj och placerar 1/3-del av sin packning här hos mej. Jo man tackar. Ska se vad jag hittar för fint :D
.
Om mindre än två veckor ska jag låna ut mitt rum till far och mor och sen ska vi fara söderut. Det betyder att jag inte kommer sova i min säng på två veckor. Hur ska jag överleva? Tur att jag har min bodypillow. Funderar på hur jag lättast ska få med mej den till Sverige sen. Kan man ha en kudde som är lika stor som en själv som handbagage!?

Kommentarer
Postat av: Denice

rummet får lite mer karaktär med mina grejer tycker jag ;)

2010-09-02 @ 01:40:27
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0