EN ELDSPRUTANDE DRAKE!

Idol, ensam mami söker, lite sällskap, starke man, kungarna av Tylösand och snart börjar paradise hotel. Jag har fullt upp här på andra sidan jordklotet. Det är några fler på spanskan nu än det var i somras men inte tillräckligt för att jag ska kunna gömma mej. Jag tog med mej mina dagböcker idag. Alltid kul att läsa hur dum man va förut! Tyvärr tyckte inte min lärare det va lika kul. "pay attention!" :D Såg The town häromdagen, bästa filmen jag sett på länge! Mina kids kan konsten att driva mej till vansinne och idag var en sån dag :/ Det är som att de väcker en eldsprutande drake. Förhoppningsvis har draken dött tills imorgon! Halloween-kostym!? Ett av kidsen tycker jag ska vara djävulen. Haha! Jag tycker de är söta så kanske. Jag är lite sugen på att vara häxa! Annars sa en kompis att jag inte behöver klä ut mej. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0