BÄSTA VÄNNER!

Fan va snygga skor jag har. Jag är inte själv om att tycka det, minst femton personer har stannat mej på stan och sagt hur fina de är och undrat var jag köpt dom. YEAH! (Dom är beige inte gråa som de ser ut på bilden.)
.
Om en vecka kommer mamma och pappa. LÄNGTAR riktigt mkt för första gången! ;)
.
Just nu är mina bästa vänner lite utspridda. Jag har några här, jag har några i Sverige och några på andra ställen i världen men oavsett vart ni befinner er är jag evigt tacksam för allt det stöd ni visat det senaste!!!
.
Om pengar ändå gjorde en evigt lycklig :D

Kommentarer
Postat av: gabbi

Cool bild! Inte visste jag att man tjänar big money på aupairsyrket;)

2010-09-05 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0