11 SEPTEMBER

Jag glömmer aldrig den dagen för nio år sedan. Jag kom hem från skolan, blandade min oboy och gjorde mina mackor, satte på tvn och slog mej ner vid bordet för att äta. Efter ett tag blev jag väldigt irriterad. Satt och stirrade på tvn och undrade varför de visade samma filmsnutt tiotals gånger!??
.
Får man skämta om allt!? Iaf, jag och Denice hade tyckt det varit kul att låtsas som 11 september är en helgdag som Halloween typ och fråga nån Amerikan hur de firar denna dagen. Men med tanke på att JAG (och även Denice) har respekt för andra människor så fick det förbli en (kul) tanke.
.
Om några timmar hämtar jag upp päronen på flygplatsen. Jag ser fram emot det med gjädje. Jag behöver dom här just nu. Jag vill träffa dom så mkt så jag har knappt tänkt på hur det kommer att kännas att se dom stega ut från terminalen.
.
"Firar" åtta månader i landet där lagom inte existerar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0