"YOUR STYLE IS AWESOME"

Äntligen sett snabba cash! Jag måste se den igen, inte för att den var skitbra utan för att jag mest låg och tänkte på boken. Det var den enda boken jag läste förra året, så inte konstigt att den satte sig på näthinnan. Årets bok blev Andreas Carlssons självbiografi. Undra vilken som blir nästa års bok! :D
.
Söndagar är min klä-upp-mej-dag. Då älskar jag att ha på mej kjol, högklackat och göra mej iordning. Tyvärr gör jag det för sällan här borta! :(
.
Jag får ofta komplimanger av random people för mina kläder och min stil! "I love your jacket" "Really nice skirt" "Your style is awesome" Man tackar! Det stärker när man själv känner sig tjock och oattraktiv!! Nejdå, mitt självförtroende är det inget fel på, det är det sista som lämnar mej! :D
.
Annars ser jag ofta ut så här på veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0