TANDLÖS TROLLUNGE!

Jag har inte svårt för blod; vampyrer har ju inte det, hehe! Men jag avskyr när någon slår sig så det blöder från munnen. Tyvärr fick jag beskåda det idag, och jag har haft kalla kårar genom kroppen hela dagen. Lillkillen åkte med sin sparkcykel ner för en av alla tusen branta backar här på ön. Hej hopp så flög han rätt i asfalten. AJ!
.
Detta är ingen fin bild på mej, men jag tycker den är rätt kul. Här är anledningen till varför jag inte gillar när folk slår sig i ansiktet. (Bilden är tagen för sex år sedan!)
.
Las Vegas here I come. Den 3e till 5e December befinner jag mej i världens bästa partystad (!?) Flyg tur och retur och hotell mitt på partygatan för 2400 kronor är jag väldigt nöjd med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0