TATUERINGS-STUDIO IMORGON!

Det blir ingen tatuering imorgon men kanske snart, kanske om nån månad, kanske om ett halvår. Det är ingen liten prick jag funderar på. Det är coolare än så. Jag har funderat länge, men många gånger intalat mej själv att det inte är jag. WTF!? Inte jag? Om det är nåt jag vill ha och tycker är snyggt så är det ju jag. Skärpning på mej själv! Jag längtar redan tills imorgon. Andrea och jag ska dit och kolla och drömma om kroppen full :D
.
Hundjävel! Det är som att det slår slint i huvudet på honom. Från att ena sekunden vara en söt och sprallig lurv blir han en galen och hatisk idiot nästa. När detta händer är jag som en liten vante som flyger bland höstlöven. Igår stod jag i skogen och bara skrek. Hjälpte det? Nej, istället blev jag nästan av med min arm. AJ! Jag klarar det inte mer, mitt tålamod är borta och nu blir det inga mer långpromenader för honom!
.
.
Det har blivit mycket glass det sista. Hrm! Fråga mej gärna varför. Bläää!
.
Varje dag läser jag om mord, våldtäkter och andra hemskheter som händer i Sverige! Ska man vara rädd för att åka hem!? Jag som vill hem!
.
Jag vet att det är många blivande au-pairer som läser min blogg. Jag vet att ni har tusen frågor, och jag svarar mer än gärna på dom. Min mejladress är; [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0