TANKAR.

Att lägga pussel är så avslappnande och mysigt. Det är en riktig höstsysselsättning! Jag har hittat en app till min iPad så nu kan jag pussla i sängen, i bilen, utomhus, ja överallt. Lycka! :D Mina vänner säger att när jag blir gammal kommer jag sitta omringad av alla mina fina katter och lägga pussel efter pussel. Låter det tråkigt? För mej låter det alldeles, alldeles underbart! HEHE! Det bor nog en liten gumma inom mej, för jag gillar att sy och sticka också!
.
Om tre månader är jag tillbaka vid skolbänken. Jag fortsätter då min utbildning som Textilingenjör i Borås. Att man kan längta så mkt efter att plugga.
.
Såg Jackass 3 på bio häromdagen. Skadeglädje är den enda sanna glädjen. Det är bevisat. Jag skrattade så mkt!!!
.
Blodpudding och leverpastej är / var mina favoriter. Jag har inte ätit kött på flera månader och vet inte om eller när jag kommer äta det igen. Anledningen till att jag just nu inte äter kött är för att jag tänker på vad det är. Min förklaring till barnen är att jag inte vill äta nåt jag inte kan ta livet av. En fisk kan jag avliva, men en gris, ko eller kyckling skulle jag aldrig kunna ha ihjäl och sen äta upp. Så frågan är om jag kommer äta mina favoriter när jag är tillbaka i Sverige.
.
Förra veckan såg jag fram emot min marathon. Denna veckan likaså. Yeah! Det enda som är kvar inför förberedelserna är en snygg löpartröja, och eventuellt lite mer löpning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0