HAPPY HALLOWEEN!

Luigi utan Mario går fint.
.
Jag är väldigt nöjd med min outfit för den är inte sexig. Den är rolig. Alla visste mitt namn på festen. -"Luigi". Sen att det var en kille som hittade på att han skulle varit Mario. Kalla det gärna flirt. Vilken pajas. Han gav mej fina komplimanger som att jag är den enda tjej han nånsin tyckt är söt med mustasch, bla bla bla. Han frågade om jag ville gifta mej med honom sisådär 10 gånger på fem minuter. Jag sa NEJ! alla gånger. När jag slutade prata med honom sa han att du förstår väl att jag är ironisk. Jag svarade att javisst, men det är inte jag! HAHA! Dissad!!!
.
Det var väldigt kul att gå och köpa alkohol klädd som Luigi. Roligt att jag fick visa leg. Jag måste ju verkligen sett ut som på körkortet!
.
Luigi. Lady Gaga. Jättebaby. Pochahontas. Vilken jävla cirkus!
.
Demon och nån från Terminator kanske!?
.
Klockren outfit på den snubben. Han hade klätt ut sig till röd plastmugg och så hade han en vit boll i så han blev beerpong :D
.
Kärleksparet såg nästan ut som tvillingar tyckte jag!
.
Kvällens bästa! Att inte han dog av värmeslag är ett under. Eller det kanske han gjorde. Jag lämnade rätt tidigt. Nej, oj vad tragisk jag är nu!
.
Happy feet!
.
Skräcködlan i mitten hade gjort ett jävla jobb. Ytterligare en Lady Gaga. Sen är det väl en oskyldig nyckelpiga längst till höger.
.
HAPPY HALLOWEEN på Er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser ut som en trevlig tillställning :) jag gillar din dräkt!

2010-11-01 @ 16:37:42
URL: http://cammillas.blogg.se/
Postat av: Lisa Ivarsson

Asså Josefin....jag säger bara...hett hett hett! haha! Hoppas allt e fint med dej å att du har d bra där borta i amerikat! Du ser ut å ha massa kul!!!!



Pöss pöss

2010-11-04 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0