TID ÄR PENGAR!

Nyårslöftena för 2011 är satta. Eller inte alla, men några.
.
Inget godis. Inga chips. Inga kakor. Ingen glass. Inga tårtor. Inga pajer. Inget sött, hehe. Men om det är kalas får man äta vad som bjuds. Tur att jag inte går på kalas så ofta :D
.
Mitt nyårslöfte för i år var att inte ha några. Dvs börja äta godis, chips och kakor igen. Ooops! Man kan säga att det har jag hållit hittills.
.
Torsdag innebär pannkakslunch. Fick bli hos mej igen. Var tvungen att sitta hemma och vänta på snickarna som skulle komma klockan 11. Klockan två ringer de på dörren. Han ursäktar sig med att de skulle komma nångång mellan 11 och 12 och trodde inte att jag satt och väntade. Eeeh, HAHA! Tid är pengar skulle jag svarat va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0