SPEEDAR PÅ MEN FUSKAR INTE!

SUCK! Det gick inte så bra som jag hade hoppats på hos tatueraren. Han och jag tyckte inte riktigt lika. Han verkade inte förstå vad jag menade. Jag blir så trött. Varför är det alltid så, jag förklarar och förklarar men de lyssnar bara med ena örat!? Det händer här, det händer där, det händer hela tiden och överallt. Så med tanke på att det är min kropp och min tatuering så väntar jag tills jag hittar nån som vill och förstår hur jag menar! :) Den väntan kan bli en hel evighet!! :D
.
Jag gör sällan saker långsamt och väldigt noggrant. Jag speedar på men fuskar inte. Min pump-katt tog en halvtimme och göra. De andra lade ner timmar på sina pumpor. Jag orkade inte stanna och vänta på slutresultatet. Men så här vackert blev det. Älskar myshetsfaktorn som hösten bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0