REGLER ÄR TILL FÖR ATT FÖLJAS!

Förlorat är förlorat. Nej är nej. Ja är ja. Kanske är kanske. Det är mina (nya) regler. Jag har tydligen varit för snäll (!?) mina första månader. Jag som tycker jag har varit stenhård från början har tydligen inte varit hård nog. Döm om min förvåning när det faktiskt fungerar bra. Lite skrik och gråt men regler är till för att följas, inte sant?
.
Jag jobbar ofta sex dagar i veckan. Min lediga dag känner jag mej stressad till att hitta på något. Hade jag varit "hemma" hade jag vigt lediga dagar åt INGENTING då och då men inte här! Så jag är strålande glad över att kommande ledighet startar redan på torsdag eftermiddag och sträcker sig till måndag morgon. Jag har INGENTING planerat och jag är så nöjd över det. INGENTING låter tråkigt, men jag ska göra massor. Bara inget planerat ännu. Impuls är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0