PIPPI LÅNGSTRUMP!

Då var man kändis på ön, för det är man väl om man får skriva autografer? :) Jag hade totalt glömt bort att jag skulle befinna mej på teatern idag klockan åtta. De ringde min h-mom och frågade vart jag var. Ooops! Ni läste rätt om teatern, jag hjälper nämligen till med pjäsen Pippi Långstrump! De ska sjunga några sånger på svenska och säga några svenska ord.
.
Jag är kär, eller jag vill ha en sån kille som i filmen Life As We Know It. Har han inte allt? ;)
.
Jag var uppe klockan fem i söndags morse för att lyssna på Dalsjöfors match på radion. De vann och är nu klara för Allsvenskan för första gången någonsin! Lycka är bara förnamnet! STORT GRATTIS TILL ALLA INBLANDADE I DALSJÖFORS!!! Jag hade så gärna velat vara hemma och fira, men jag får ta mej en drink här nästa gång jag är ute och låtsas att jag skålar med er alla!
.
Jag har börjat kolla på Grey´s Anatomy från säsong ett. Serien "utspelar" sig i Seattle. När de visar nåt från staden så sitter jag och säger; där har jag varit. :D Undrar hur det kommer att kännas att se Seattle när man är tillbaka i Sverige. Saknad eller ej. Hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0