JÄTTEBABY!

Jag vet inte om jag vill kalla det hemlängtan men idag hade jag velat vara hemma! Jag hade velat se Dfors krossa Falköping! Jag hade velat gå ut och festa med vänner och bekanta efter en underbar förfest med massa vin. Istället tröstäter jag glass i stora lass och väntar på att jag ska sluta jobba så jag kan hoppa i min nya one-piece-pyjamas som ser ut som en pingvin! Tänkte köpt en ljusblå eller en rosa one-piece först men såg då ut som en jättebaby :) Appropå baby så bytte jag blöja på en lien pys för första gången i mitt liv igår. Hehe! Och så sa jag för första gången att det verkar rätt mysigt med ett eget barn. Min kompis svarade att det säger du nu ja, för hon sover. Haha! Hon kan som många andra inte se mej ha egna barn. Vem vet, den som lever får se!
.
Den är som ett tält på mej. Fanns inte mindre än storlek XL :D
.
Söta tassar!

Kommentarer
Postat av: Annette

jag tror du kommer bli en bra mamma!:) iaf en söt och rolig en. kolla bara liksom in din one-piece pyjamasdräkt;) underbar juuu!

2010-10-03 @ 15:40:36
Postat av: Kabella

pinguissar?! :D

2010-10-04 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0