HOPPELIHOPP!

Jävlar vad kul jag hade igår. Vi var på skyhigh jump och hoppade på massa trampoliner och spelade Dodgeball (=spökboll). Jag var skeptisk i början för jag trodde jag skulle slå mej men oj vad jag hoppade när jag märkte att jag inte gjorde det. Upp på väggarna och fram och tillbaka. Vågade dock inte göra några volter, men det kommer nog nästa vecka! :D För vi fick mersmak!
(Bild lånad från sister from another mister)
.
Kollade Paranormal Activity ikväll. Jag tycker inte den va så äcklig, men sen somnade jag när det var en kvart kvar. För mej är tv och film sömnmedel. HEHE!

Kommentarer
Postat av: Denice

var det inte mother from another mister?

2010-10-18 @ 07:22:56
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0