CRUELLA DE VIL!

Jag har blivit så ledsen och irriterad var gång jag sett skorna i skyltfönstret, bara för att de inte varit mina! Äntligen är de mina. Dessutom fann jag en klänning så nu är outfiten för Vegas klar. HAHA! Jag åker dit om sju och en halv vecka! :D

.
Halloween-kostymen är kanske också klar!?
.
Såg Wallstreet - money never sleeps igår. Sämsta filmen jag sett på länge. Jag somnade!
.
Imorgon spelar Dalsjöfors en väldigt viktig match, vinner de så är det allsvenskan. Jag är nervös som tusan! Hoppas, hoppas, hoppas de vinner!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Söta Josy!!

2010-10-10 @ 10:02:36
Postat av: johanna

Stylish!;)

2010-10-11 @ 01:41:54
URL: http://lifeisabtch.wordpress.com
Postat av: Kabella

SUPERFIN klänning!! o skorna me förstås:)

2010-10-11 @ 23:34:23
Postat av: Camilla

Wow - snygging! LOVE YOUR DRESS som man kanske säger i USA ;) och skorna är riktigt heta!

2010-10-19 @ 20:02:41
URL: http://cammillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0