BILLIGT I USA!

800 kronor för en höst/ vinterjacka, ett par jeans och ett linne. Vad tycks?
.
När jag shoppar här längtar jag aldrig hem. Istället får jag typ panik av tanken att inte ha forever21, american apparel (jag bor inte i Sthlm) och alla de andra härliga butikerna runt hörnet. Inte för att det är mycket snyggare kläder och skor utan på grund av priset.
.
Kolla mitt blonda hår. Jag älskar det!
.
Imorgon ska jag göra mina naglar. Också det är mycket billigare här. Det ska förhoppningsvis hjälpa mej att sluta bita på naglarna. Ooops. Det är nog mitt enda riktiga beroende.

Kommentarer
Postat av: Yasse

ÄLSADE den outfitten ;D as snygg jacka !!!

2010-10-10 @ 13:11:03
URL: http://yassedetarjag.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0