NYA SKOR, IGEN!

Ytterligare att par nya skor. Ooops!
.
Converseskor stod med på min lista, fast till mina kusiner. Men tänkte att när det ändå står på listan så... Ja, jag hittar alltid kryphål. Till exempel har pyjamas bytts ut mot underkläder, för jag gillar inte pyjamas ändå. American Apparel har ett frågetecken efter sig. Vilket betyder att jag får köpa precis vad jag vill. Hehe! :)
.
Lördagsnöje blev en sväng till IKEA. Vi satt och pratade högt i restaurangen om saker man inte får prata om i en restaurang. Skrattade för högt och insåg hur kul det är när ingen annan fattar vad vi pratar om (hoppas vi iallafall). Jag och Denice i ett nötskal!!! Vi ville egentligen ut och festa, men fick bli film, tyvärr var det en asdålig sådan! Anledningen till vila är 7 dagar kvar, HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0