LEVA LOPPAN SISTA VECKORNA.

Om exakt två månader lämnar jag familjen Gersch, mitt hem på Mercer Island, vackra Seattle, Washington State, mitt liv här med allt vad det innebär. Jag vet inte om eller när jag kommer tillbaka.
.
Jag har träffat några riktiga guldklimpar till vänner som jag absolut kommer hålla kontakten med. Vissa kommer jag träffa oftare och några kommer jag kanske aldrig mer träffa :( 
.
Jag får glädjefnatt när jag tänker på att flyget går till Florida. Jag blir lycklig när jag tänker på att jag är i Sverige igen i mitten på Januari. Lite ledsen är jag över att julen inte firas i Sverige, men det är ju jul igen nästa år :D
.
Nu är det dags att sluta tänka på allt tråkigt och jobbigt, istället bara leva loppan de sista veckorna. Sen kanske leva loppan inte är att springa ett marathon, men det klingar bra i mina öron. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Denice

Tyvärr kommer vi ha så långt från varandra att det blir svårt att träffas senare i livet :(

2010-11-05 @ 06:51:03
URL: http://dsdream.blogg.se/
Postat av: Majja

Åh vad härligt det låter med Sverige i mitten av januari..

Och vet du, man kan ju fira jul i januari också, en extra gång. :)

2010-11-05 @ 09:56:56
URL: http://majjamej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0