HEMLÄNGTAN!

Det är väl ingen hemlighet att jag efter åtta månader i USA kände en väldig längtan bort. Jag vet inte om jag ville hem, men jag kunde verkligen se mej själv packa väskorna och åka hem! Jag är en av de få som inte hade hemlängtan alls under mina första månader, snarare tvärtom!
.
Nu har det gått två och en halv månad sen "krisen" och jag är så glad över att jag stannade. Jag bet i det väldigt sura äpplet och klättrade upp för den otroligt djupa dalen. Att känna som jag gjorde är säkert mänskligt men det var så jobbigt, men jag tror att jag blev ännu starkare psykiskt.
.
Jeffrey Campbell - Lita! I´m in love, tror jag! Jag måste ju sitta och vänta som ett barn på julafton! Ååååh, posten skynda, skynda ;)
.
Jobbigt att jag har hittat tusen andra skor jag vill ha också. Ketchupeffekten? :D
.
Uppe före tuppen är ta mej fan en bedrift. Speciellt när det är varenda dag! Att vakna klarvaken klockan fem en lördag är INTE normalt när man är 24. Jag fyller för övrigt 25 om mindre än ett halvår. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0