HAPPY THANKSGIVING!

Thanksgiving är över för denna gången. Jag smakade på kalkonen och på det mest traditionella; sötpotatismos med marsmallows på. Nej, jag gillade det inte. På tok för sött. Men allt annat var gott och jag hade en mycket trevlig kväll!
.
Jag och mina töser. Fröken söt till höger är längre än mej, men inte så mycket som kortet visar! :D
.
Hugg i.
.
På Thanksgiving skippar vi the b-word och alla andra halvfina ord och kramas istället! ;)
.
Macy´s parad här i Seattle är ju inte jämförelsebar med NYCs men man får leka lite med fantasin.
.
Som ni ser är snön borta och tacka fan för det. Mindre än två dagar kvar! :D Håll alla era tummar!

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Hej sötnos, Lycka till imorgon... Sjukt att få för sig att springa 4 mil, men det gillar jag..:)

2010-11-27 @ 20:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0