APPROPÅ TJOCK!

Tiden går så fort. Jag klagar inte, bara konstaterar. Om dryga två veckor ska jag springa mitt första marathon. Det finns tjockare människor än jag som klarat ett marathon. Så går mitt tänk :D
.
Jag ska iallafall börja med springa, sen får vi väl se om det slutar med att jag kryper i mål.

.
Appropå tjock. Biggest loser-tävlingen är i full gång. Jag ser sjön varje dag (eftersom jag bor på en ö), och det inte bara ser kallare och kallare ut, det blir det också! Har avstått godis, kakor, tårtor, glass, chips och allt socker i en och en halv vecka. Det har gett resultat! :)
.
Jag åt dock några få tortillachips när jag var på en mexikansk restaurang häromdagen. Men det ingick ju i maträtten. När jag menar chips så menar jag det i bare (Roligt ord!). När man kommer på sig själv äta chips och dip till mellanmål, det är då det är dags att börja tänka om och leva svenskt. Sunt leverne ska vinna denna tävlingen!
.
Jag har inte spelat fotboll på väldigt länge, ändå trixade jag 230 häromdagen, i joggingskor!! Mitt rekord från förra året är 250, då tränade jag ändå 5-6 gånger i veckan. Vilar mej iform tills jag börjar spela igen! Min 6årig älskar att vara målvakt, så på sistone har jag skjutit en del på honom. Han är väldigt kort och jag står och lobbar in bollarna. Hehe! Han är dock grym och tycker det är kul när jag skjuter på honom! ;)
.
Senaste dagarna har jag somnat tidigt och vaknat VÄLDIGT tidigt. 5.30 känns inte som en optimal tid när man börjar jobba 12 och 8. Hrm. Morgonmänniska, javisst! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha this is hilarious!!!!!!!!

2010-11-13 @ 01:20:38
URL: http://lifeisabtch.wordpress.com
Postat av: Berit

Haha, tror nog du fixar det bättre!

2010-11-13 @ 20:02:40
Postat av: gabbi

fyy va äckligt! fruktansvärt obehagligt!:(

2010-11-19 @ 01:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0