ÅLDER GER RESPEKT!

Jag har gjort en shoppinglista på vad jag ska/vill köpa innan jag åker hem. Idag åkte jag och några kompisar på roadtrip ner till Portland, kul shopping för allt är tio procent billigare där än här.
.
Jag kom hem med två klänningar, två par leggings, trosor och lite smink. Därmed bockades mycket av på listan. :) Min kompis tycker jag borde jobba som personal shopper. Blev jätteglad när hon sa det!!!
.
Vi åkte liten bil, det betyder lite bensin. Jag var minst i storlek men satt fram medan de andra fick trängas i baksätet. Ålder ger respekt! :D
.
Igår testade jag mina vingar, eller snarare mina ben. Jag sprang tre mil. Det gick över förväntan med tanke på omständigheterna. Dvs, dåligt med vattenpauser! Jag börjar nog bli redo. Ge mej det där marathonloppet nu så jag kan åka till Vegas och festa med gott samvete!

Kommentarer
Postat av: Annette

Keep up the good work!:)

2010-11-15 @ 13:55:28
Postat av: Linnea

I Korea måste man bocka för de äldre, skönt att jag oftast är äldst, haha, ålder ger verkligen respekt ;)

2010-11-15 @ 17:18:04
URL: http://ggaahh.blogg.se/
Postat av: Denice

Eller så heter det shot-gun?

2010-11-16 @ 07:13:08
URL: http://dsdream.blogg.se/
Postat av: Falin

Hej

Vill åka som AuPair. Är 23 år och det känns som att jag måste bestämma mig nu om jag vill åka som Au Pair eller inte. Varför tvekar jag?

Jo,vet inte om jag klarar av att bo i ett annät land i ett år, vet inte om jag tycker om barn så mycket,tycker ju om mina småkusiner. Är även blyg.

Vad fick dig att åka?

Har alltid drömt om att åka till USA,inte som turist utan se hur det är att bo i USA.

Kan du komma med tips och råd hur jag ska göra?



Mvh

Falin

2010-11-17 @ 16:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0