4:08:02

Jag gjorde det. Jag sprang mitt allra första marathon. Jag är så stolt över mej själv!
.
Jag sprang hela tiden och höll jämn takt. Sista halvan tog sex minuter längre tid än första halvan men sen bjöd den också på mer uppförsbackar. Inte för att backarna var ett problem. Tvärtom, uppför gick lättare än nerför men de tar ju lite längre tid än när det är plant. Sista fem kilometrarna kändes det som att benen skulle av vid varje ynka liten nerförsbacke. Jag spurtade sista 400 metrarna och sprang om säkert 20 personer.
.
Väl i mål lyste min kameraflicka Denice med sin frånvaro. Efter dryga timmen hittade jag henne och jag hade sprungit fortare än planerat :D Målet var att komma in under 4:30, med vissa förhoppningar om att klara det runt 4:15. Men det finns lite kort på mej, har bara inte fått tag på de ännu så håll ut.
.
Idag är jag lika smidig som ett kylskåp. Jag har haft svårt att sova inatt för varenda rörelse har medfört en fruktansvärd värk. Jag har skavsår efter sporttoppen så det ser ut som att jag blivit piskad på ryggen!
.
Jag har inte bestämt mej än om jag fått mersmak eller inte. Just nu har jag inte en tanke på att springa en meter. Jag ska vila med gott samvete!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är sjukt stolt över dig!!!

Ses snart....



kram

2010-11-30 @ 05:18:32
URL: http://ggaahh.blogg.se/
Postat av: Pär

Grattis till en bra tid!

Imponerande.

Men hur gick det med vadet?:)

2010-11-30 @ 20:07:07
Postat av: Daddy

Imponerande, men va fan en fotbollslirare ska inte kunna springa så långt så fort så vad är det för fel på dej eller var nånstans på banan tog du en genväg?????? Men ändå STORT GRATTIS !!!!!

2010-12-01 @ 10:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0