OM BLICKAR KUNDE DÖDA!

Ungefär så här bra är jag på att ta kort. Orkade inte svänga av och parkera bilen, så jag tog ett kort samtidigt som jag körde på motorvägen. Ooops ;)
 
Seattles skyline ÄR väldigt vacker. Här kommer bevis på det från de som kan, vill och orkar :D
 
Inget intresse leder till noll motivation. Funderat på att köpa ny kamera, men fy fan vilket slöseri med pengar!!
 
Sprang som en liten tok runt Greenlake idag. Varje varv är 4,5 km, så det blev några stycken! Det bästa är när nån stackare springer långsammare än mej en bit framför. Jag lägger på lite speed och trippar lättsamt förbi! HEHE ;) Jag hatar när folk springer om mej. Om blickar kunde döda hade de två stackarna som gjorde det idag varit stendöda! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fint!!

2010-05-25 @ 22:55:50
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: Sofie

Verkar jättefint! Har läst din blogg ett tag nu, men inte kommenterat. Jag ska själv åka till Seattle i juli.

2010-05-25 @ 23:06:00
URL: http://sofiesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0