BADSÄSONGEN ÄR VÄLKOMMEN!

Jag brukar bli GALEN på butiksbiträdena. De fjäskar och tycker att ALLT är så himla fint på just mej. Yeah, sure! Vad de missat är att det finns minst tre speglar i provrummet som jag kan kolla i.
 
Idag råkade jag dock ut för det märkliga. En söt liten tjej som sa vad hon tyckte och var helt tipptopp. Hon hjälpte mej att finna både baddräkt och bikini. 
 
Provade bikinin i svart men ska ha den i rosa.
 
Provade också baddräkten i svart men ska ha den i vitt.
 
Eftersom de inte fanns på plats, beställdes de från andra butiker och skickas hem till mej GRATIS! 
 
Tjejen tar min adress och mitt mobilnummer. Hon frågar lite försiktigt; "du är inte Ben va?" HAHA.. (Ben är en av de förra au-pairerna) 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hmm.. Har Ben varit där och köpt bikini?? :)

2010-05-20 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0