SOL, STRÅLANDE SOL!

Strålande sol och varmare än svensk sommar. Så sammanfattas de senaste dagarna här! 
 
Jag är solbränd! :)
 
På handlarlistan står bikini och baddräkt. Jag vet att baddräkt låter fjantigt, men det finns ju numera riktigt snygga. Jag är nämligen lite orolig att min bikinitopp ska åka upp och mina bikinitrosor ner när jag dyker i. Barnen skulle säkert tycka det va jättekul, men orka!
 
Jag gick framför några desperate housewives på gatan igår. Shit vad det är kul att lyssna på deras prat om de andra fruarna. Det är verkligen som på Wisteria Lane. I love it, kanske med tanke på att jag vet att det finns ett liv utanför serien också! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: annette

hur dyker du om bikinitoppen åker och och bikiniunderdelen ner? magplask??:)

2010-05-20 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0