BÄTTRE ÄN SÅ HÄR BLIR DET INTE.

Oavsett vem som kommer på besök; Crazy tar deras kläder och springer all världens väg. 
 
Baksidan av huset 
 
Smashboll. OMG det väcker minnen för mej!
 
'
Amerikanskor klär sig sådär!! (Folk kommer fram till mej och säger; du är inte från här va!? HAHA)
 
Don´t leave me!!!
 
Vi avslutade kvällen med efterfest. Tre tjejer, två killar och en katt. Gissa vart jag hamnade!? Hos kissemissen såklart. All mat jag kunde hitta blev hans! Hoppas missen blev nöjd och belåten över köttet, dippen och kakorna jag gav honom. Jag kunde inte sluta tråna efter honom. Tyvärr är katter de största playerserna ever. Vill man ha dom så undviker dom en. Vill man inte ha dom så gör de allt de kan för att fånga ens hjärta. Självklart är det därför man gillar dom!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0