SOM GEKÅS FAST MINDRE.

När jag tittade ut genom fönstret imorse så tänkte jag bara; Welcome to Seattle! 
 
Det har regnat konstant i timmar. Lyckligtvis har jag ett par väldigt snygga gummistövlar, men jag håller mej inomhus ett tag till! :D
 
Åkte till Target och fördrev lite tid. Target är lågprisstället som har ALLT. Ganska kul att traska runt faktiskt. Kom hem med lite småplock (bl a ett par skor, hehe!). Det är som GeKås fast mindre, och framförallt inte så mkt folk. Jag åker inte till Ullared av den anledningen. Jag är inte folkskygg, men jag blir så fruktansvärt irriterad om nån kör på mina hälsenor med kundvagnen. HEHE!
 
Äntligen, efter sisådär 4 månader har jag lärt mej mitt mobilnummer utantill. YEAH! Vet ej hur det kunde ta sån tid, för det är riktigt enkelt. Men brist på intresse uppenbarligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0