POPULÄR I ÖSREGNET.

HAHAHAHA., jag kan inte annat än le och skratta när jag tänker på vad som inträffade idag.
 
Ingen skola idag, så igår bestämde jag att vi ska ut på hike. Imorse när jag vaknade så ÖSREGNADE det. Kommer upp till kidsen och deras pappa säger att de fortfarande vill ut och vandra. NEEEEEEJ, det vill vi inte alls hör jag från tv-soffan. :D
 
På med regnjackor och iväg. Jag, de tre yngsta, en kompis till tösen och hundjäveln.
 
Vi parkerar och tar med oss en karta över området och börjar vår vandring. När vi traskat i ungefär 40 min så är vi blöta, lite trötta och känner att det är dags att följa slingan som går mot parkeringen. Vi går och går och går. Upp och ner, i vattenpölar och bland mossa. Meningen "är vi framme snart" hör jag nog tusen gånger! 
 
Till slut. 2 h och 10 min senare är vi framme vid parkeringen... MEN det är fel parkering. HAHAHAHAHA! 
 
Vi var på andra sidan berget. Oj oj oj, fick ringa pappan så han fick komma och hämta oss! Snacka om att vara populär i ösregnet. Kompisen sa att nästa gång ni undrar om jag vill med på hike så kommer jag säga nej. 
 
Jag har alltid varit grym på orientering, ingen här tror mej längre. 
 
Hur fan gick det här till!??? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0