SKOGSTROLLET KISSAR SYNLIGT!

Strålande sol ersattes helt plötsligt av ösregn! Oj, känns nästan som jag är hemma ;) 
Hann med dryga timmen vid poolen iaf!
 
Varför händer det alltid mej? Imorse gav jag mej ut på en joggingrunda och efter en stund kände jag att jag måste kissa för annars kan jag inte fortsätta springa. Så.., jag smet in i skogen bakom ett träd. Tittar mej såklart runt och ser ingen! Jag drar ner byxorna och börjar kissa, då tro fan att det kommer en man med sin hund. Jag får göra två grodhopp åt sidan samtidigt som jag kissar och sedan två grodhopp tillbaka. Allt för att skyla mej lite. 
 
Lyckligtvis kan jag skratta åt mej själv, så jag smög iväg som det lilla skogstrollet jag är med ett stort leende på läpparna :D

Kommentarer
Postat av: annette

du är la för rolig, haha. som jag på holsljungamarschen? haha

2010-05-20 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0