PANNKAKOR ÄR SÅÅÅ GOTT!

Till mellanmål idag blev det pannkakor med keso och jordgubbssylt. MUMS! (När jag kommer hem ska jag ha pannkakslunch hos dej Linnea!!!!!)
 
Här i Amerikatt äter de pannkakor med sirap. Hm, jag valde den svenska varianten och var också den enda vid bordet som gjorde det.
 
Nu återstår disken. Idag lyssnar jag på Björn Afzelius. Kalla mej gammal, tråkig, annorlunda eller nåt. :) Jag tycker han är grym!!
 
På egna vingar är min favorit. Han skrev den till sin dotter. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, klart jag bjuder på pannkakslunch, vi kanske t.o.m ska försöka oss på en pannkakstårta, har aldrig gjort det förut så det kan vara kul att experimentera lite ;D

2010-05-28 @ 12:07:59
URL: http://ggaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0