KYLSKÅPET ÄR KNÖKFULLT! ;)

Jag älskar att gå i mataffärer. Jag kan traska runt i timmar. Provsmaka (även om man inte får), jämföra priser, planera mina måltider och försöka komma på vad jag är sugen på! :D
 
Här fylls kylskåpet inte av mej och jag står som en fågelholk och tittar in. Kylskåpet har allt, men jag vet aldrig vad jag är sugen på. Oftast kommer jag på det när jag har ätit klart. :(
 
Det roliga är att nu har min familj börjat fatta att jag äter saker tills jag spyr på det typ. Vi har pestoburkar så det räcker till och blir över. Likaså naturell yoghurt. Jag äter det, men inte i samma mängd som för några veckor sen! :D Igår var jag med och handlade och fick med mej avokado och keso hem. Yammi! Undra hur länge det dröjer innan kylskåpet är knökfullt med det också!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0