KAJSA ANKA!

Happy birthday to me! ;)
 
24 år GAMMAL, eller!? NEJ, 24 år UNG. Vi kör på det! Barnasinnet är fortfarande kvar, och jag bröt inte lårbenshalsen när jag var ute och sprang!
 
Vi "firade" med middag på IKEA. (Kanske inte låter så fruktansvärt kul, men när man är här borta blir man glad av att se knäckebröd, lingonsylt och sill.) Till efterrätt hade jag önskat mej hemmagjord pumpkinpie. Mmmmm, det va så gott!!! 
 
En av pojkarna hade lärt sig ja må hon leva! Så himla gulligt. (YouTube-klipp kommer inom kort)
 
Jag fick en sounders-halsduk, presentkort och massa teckningar. :)
'
 
Detta är jag! HAHAHA.., NEJ, jag har inte förstorat läpparna. Bilden är LITE missvisande ;) Jag tycker jag påminner väldigt mkt om Kajsa Anka. Dock inte mej emot, Kalles flickvän har stil och är störtskön!
 
Min teckningsvägg börjar bli full. 
 
Poets against the war-skylten snodde jag med mej från en efterfest i ett galleri. Ooops ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0