JOSEFIN STYCKAD I SMÅBITAR.

Jag kan ha dåliga dagar, kidsen kan ha dåliga dagar, ja alla kan ha dåliga dagar. Men det finns en som har det varje dag. Crazy har fått ytterligare ett namn till samlingen - HUNDJÄVEL!!!!
 
Förra veckan bet han sönder min löparjacka. 
 
Denna veckan ligger min arm i farozonen. Det är jättekul när vi är ute och går och han helt plötsligt får nåt slags mördaranfall. Varje gång tänker jag; fy fan vilken tur att han inte är en rottweiler eller liknande. För isf hade ni kunnat förvänta er en Josefin styckad i småbitar.
 
Se bara hur det har gått för Tiger :(
 

Kommentarer
Postat av: gabbi

haha, vilket roligt inlägg!! :)

2010-05-29 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0