INTE PISSDÅLIG, MEN INTE BRA!

Förlust med 3-0 idag. Oops! Målen kom till innan jag sprang in på planen. Alltid nåt! Spelade sista 30 och stressade som en liten tok första fem men kom in i det mer och mer. Svårt att bedöma min egen insats, knappt aldrig nöjd men sammanfattningsvis; jag var inte pissdålig, men inte bra!
 
I fredags när vi var ute satt jag och pratade rätt mkt med en kille. Han var nykter så han minns nog vår konversation lite bättre än vad jag gör. Iaf, vem ser jag inte på IKEA idag? HAHA, sjukt! 
 
Avslutade söndagen med att se The back-up plan. Typiskt hollywood-film. Ibland är det bara skönt att sitta ner, slippa tänka och skratta åt dåliga skämt.
 
Host host host.., jävla hals! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0