Viktminskning!

Jag gillar inte maten här, och när jag menar här så tror jag faktiskt att jag menar i mitt hus, för de har så mkt mat!!! Jag älskar mat och det är min last, jag vill ha så mkt! :( Hemma var det så bra, blev man sugen på nåt så fanns inget att tillgå, men här, omg... godis, nötter, kakor.., ja listan kan göras lång! :(
 
Alla som känner mej vet hur jag är när det kommer till kropp, träna och dyl. Jag är inte lagom, allt eller inget! 
 
Jag får kämpa var dag för att inte mumsa i mej en massa onyttigheter och i ärlighetens namn har jag ökat i vikt. BUHÄÄÄÄ! :/ De 2-3 kilona som satt sig på min kropp ska bort! Kämpa, kämpa, kämpa... jag är envis! Så nu jävlar!!! 
 
Jag kanske låter patetisk över några kilon, men det stör mej som FAN! Huvudsaken är faktiskt att man själv trivs med sin kropp, så jag skiter fullständigt i vad andra tycker, bara jag är nöjd!
 
April låter som en bra månad att loosa kilon, inte sant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0