Saknar, saknar inte...

Drive-in-banken och sen drive-in-tvätteriet. Bra grejer! 
 
Ibland undrar jag hur hemma hade varit för mej nu. Jag hade antagligen tränat fotboll i stort sett varje dag. Blandat det med lite löpning, gått till skolan och tillbringat timmar där, jobbat lite då och då. (Vilket inneburit att jag frusit ihjäl med tanke på vargavintern ni haft hemma.) Kanske festat litegrann men vad mer??? 
 
Jag saknar fotbollen stundtals men om dryga veckan snörar jag på mej skorna och beger mej ut på det gröna fältet. Må jag vara tillräckligt bra! 
 
Jag saknar absolut inte att dammsuga och städa. Här plockar jag iordning, diskar, plockar i och ur diskmaskinen, torkar bordet och tvättar. Stryker gör jag inte, men det gjorde jag inte hemma heller så. HEHE!
 
Jag behöver aldrig handla mat här, så när jag väl befinner mej i en mataffär är jag lite lost men gud vad jag gillar det! Strosa runt i en mataffär kan vara så mysigt och fridfullt. Häromdagen begav jag mej dit och då bjöd dom på macka som provsmakning. Kände mej lite dum när jag va där och köpte en klase bananer och gick ut mätt efter min smörgås och lite andra provsmakningar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0