Stress-mandag.

Idag ar jag sa trott, somnade pa tok for sent igar. Allt pga alskade svtplay. Man som hatar kvinnor pa tv ar ett bra tidsfordriv uppenbarligen.
 
Jag brukar gilla mandagar sa mkt, men mandagar i denna familjen ar sa stressiga. Ska snart satta mej i bilen och kora runt i tva timmar ungefar. Hamta, lamna, lamna, hamta... ja ni fattar! ;)
 
Bounty hunter ar ingen film jag rekommenderar. Sett battre! Drommer fortfarande om killen i filmen remember me. Inte for att han ar han, utan for att det ar en san kille vill jag ha. Vem vet, nar man minst anar det! 
 
Jordgubbar, hallon, blabar, bjornbar, frukt och gronsaker finns lyckligtvis i mitt kylskap! Love it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0