Drive-in.

Älskar att vara ledig mitt på dagen. Speciellt när det är klarblå himmel. Har så smått börjat tänka på sommaren och insett att jag kommer inte vara ledig mitt på dagarna då, men desto mer kvällar, vilket inbjuder till härliga sommarkvällar på diverse uteserveringar och picknick i parkerna. (Picknick ser konstigt ut när jag stavar det så, men det är ju rätt så.., märkligt!)
 
Sen kommer jag ju faktiskt spendera all möjlig tid utomhus med kidsen så jag ska nog bli lite solbränd ändå. ;)
 
Här ska man inte behöva gå ur bilen om man inte måste. Som om det inte är nog med drive-in på donken och starbucks. Vad sägs om drive-in hos tvätteriet. Men det roligaste av allt är banken. Var där och insåg att jag var där för tidigt, tänkte FAN orka åka tillbaka men såg då att drive-in öppnade en timme tidigare. Jävla bra! 
 
Taggningen inför Vancouver har börjat. Det bådar inte gott, då vi vet att det är farligt att vara övertänd när det är alkohol inblandat. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0