Starbucks med mitt vita äpple.

Allt som oftast brukar jag sluta runt sex-sju på kvällarna. Det inbjuder till ett liv efter jobbet också men denna vecka ser inte riktigt lika ljus ut. Men, jag är ledig i helgen så jag överlever och sen har jag ju fortfarande mina fem timmar mitt på dagen.
 
Då jag allt som oftast blir uttråkad av att vara hemma förflyttade jag och datorn oss till biblioteket igår och satt och läste massa tidningar. Gratis är gott, hör och häpna jag är ekonomisk! Idag tog jag med mej mitt vita äpple och åkte till Starbucks. Det ser ju ut som jag jobbar när jag sitter här, hehe, det gillas! Sen måste jag komma in i Starbucks-mentaliteten här. Starbucks är Seattle - Seattle är Starbucks!!!
 
I övrigt knallar mina dagar på, fort som tusan! 
 
Om jag inte har nåt hår kvar när jag kommer hem så är det för att jag slitit av det i ren ilska. HAHA! Jag är en fighter, det borde kidsen veta vid det här laget. Skam den som ger sig! :D
 

Kommentarer
Postat av: Majja

Hej hopp! Dags att lämna en kommentar här nu, när jag läst så länge.

Det låter som du har det superbra och njuter, trots avslitet hår. ;)



Tips! Jag som nästan alltid läser din blogg i min mobil, jag kan inte läsa hela texten eftersom du har en inställning i bara tillåter halva texten.

Kan du ändra det, så kan jag läsa heeeela inlägget istället för bara typ tre rader?

Du ändrar under Mitt konto/Mina bloggar/Översikt/Inställningar och sen bockar du för "Lämna ut hela inlägg i rss-flödet".



Skulle vara himla snällt! :)

kram,

\majja

2010-03-17 @ 10:08:06
URL: http://majjamej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0